سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 تا از محبوب ترین تلفن های کنفرانس

 

 

Polycom RealPresence Trio 8800

 

یکی از پیشرفته ترین پیشنهادات Polycom، RealPresence Trio 8800 یک گزینه عالی برای تجهیز اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط ??یا بزرگ می باشد. دو سوئیچ اترنت، اتصال Wi-Fi و بلوتوث، راه اندازی 8800 و اتصال یکپارچه به چندین دستگاه را آسان می نماید. صفحه نمایش لمسی 5 اینچی برای کنترل تماس ساده و برخی عملکردهای بسیار پیشرفته ایجاد می کند. در واقع، تلفن 8800 حتی قادر به کار مستقیم با راه حل کنفرانس ویدئویی Polycom است.

 

اما به عنوان یک تلفن، 8800 به محدوده پیکاپ 20 فوتی، Polycom Noiseblock برای کمک به کاهش تداخل پس‌زمینه و حتی ادغام Skype for Business یا Microsoft Exchange مجهز است. این تلفن همچنین نه یک بلکه سه میکروفون کاردیوید و همچنین بلندگوی 92 دسی بل دارد که برای شنیدن در سراسر اتاق بسیار بیشتر از اندازه کافی می باشد.

 

 

VTech VCS704

 

VTech برخی از مقرون به صرفه ترین راه حل ها را در مورد تلفن های کنفرانس و سخت افزارهای مشابه ارائه می دهد. VCS704 با قیمت کمتر از 300 دلار، دارای یک قطعه مهمانی منحصر به فرد است - چهار میکروفون DECT بی سیم به همراه 2 میکروفون ثابت مرکزی در واحد پایه. با چندین میکروفون بی‌سیم، VCS704 برای اتاق کنفرانس متوسط ??تا بزرگ عالی کار می کند و به کاربران امکان می‌دهد با قرار دادن میکروفون‌ها در اطراف اتاق یا جلوی بلندگوهای خاص، پوشش صوتی را افزایش دهند تا اطمینان حاصل شود که به خوبی شنیده می‌شوند.

 

میکروفون ها همچنین تا 70 ساعت عمر باتری دارند و 8 ساعت زمان مکالمه دارند، پس لازم نیست همیشه نگران قطع شدن اتصال در هنگام تماس باشید. اکنون برای جلوگیری از هرگونه بازخورد آزاردهنده از میکروفون‌های بی‌سیم، VTech قابلیت لغو اکو را برای حذف هر گونه همپوشانی و همچنین کاهش پویایی نویز پس‌زمینه برای ساکت نگه داشتن همه چیز تعبیه کرده است.

 

 

IP Yealink CP960

 

اگر تیم شما به دنبال یک تلفن کنفرانس مجهز به صفحه نمایش لمسی است، اما Polycom 8800 سرمایه گذاری زیادی دارد، Yealink CP960 ممکن است این کار را انجام دهد. این ایستگاه کنفرانس در حالی که هنوز هزینه بالایی دارد، دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 5 اینچی و همچنین جفت شدن بی سیم با بلوتوث و حتی پورت های USB می باشد. در واقع، چیزی که واقعاً در مورد CP960 منحصر به فرد است این است که این گوشی از سیستم عامل موبایل اندروید استفاده می کند.

 

CP960 همچنین از افزودن دو میکروفون بی‌سیم برای افزایش دامنه بیشتر برای پوشش یک منطقه بزرگ پشتیبانی می‌نماید و دارای یک بلندگوی داخلی است. صفحه نمایش لمسی 5 اینچی با رزولوشن بالا 720×1280، ناوبری و دسترسی به کنترل‌های تماس را ساده می‌کند و برد میکروفون 20 فوتی و توانایی گسترش سیستم با بلندگوها و سایر دستگاه‌ها، CP960 را به یک پیشنهاد بسیار توانا تبدیل می‌کند.

 

 

 

 

برای آگاهی از قیمت تلفن کنفرانس و خرید این محصولات محبوب می توانید به سایت نیتا مارکت مراجعه نمایید و از خدمات و پشتیبانی های مجموعه نیتا بهره مند شوید.

 

منبع: getvoip